Re: Kopier DVD (haster lidt)

From: Kasper Bræmer-Jensen (none@kapsel--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 30 Mar 2005 - 01:58:22 CEST

From: Kasper Bræmer-Jensen <none@kapsel--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Kopier DVD (haster lidt)
Date: Wed, 30 Mar 2005 01:58:22 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 30/3-2005, at 01:48, Torben Sørensen wrote:

> Du har helt ret.. of=/img.iso skulle have været of=img.iso :)
>
> Jeg kunne ikke få dd til at virke ordenligt (den stoppede efter et par
> minutter). Jeg prøvede derfor igen, med en af de andre DVD skiver, og
> vupti... nu har jeg en 6,1 GB imagefil, som jeg på en eller anden måde
> skal have skrumpet så det kan være på en DVD-R (4,7 GB) skive...
> anyone?

Tag et kig på www.doom9.org - der er mange forskellige guides til
hvordan det kan gøres, jeg tvivler dog på at det kan gøres ret nemt i
FreeBSD - correct me if i'm wrong. Der er mange smarte programmer til
Windows, men hvis det skal gøres "helt" rigtigt bør du følge "DVD
Backup (Full Guides)" -> "DVD backup guides" -> "using Scenarist NT &
the big 3 new", men det har vist ikke så meget med BSD at gøre længere,
prøv at kig Doom9's forum hvis du har brug for yderligere hjælp.

Held og lykke.

--
Kasper Bræmer-Jensen / Kapsel