Re: Postfix med mysql-support... installationsproblemer.

From: Jeppe Bundsgaard (none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 24 Mar 2005 - 02:04:15 CET

Date: Thu, 24 Mar 2005 02:04:15 +0100
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Jeppe Bundsgaard <none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Postfix med mysql-support... installationsproblemer.

Hej igen
Sikke en fornem behandling man får på denne liste! Det skal I have tak for.
Jeg arbejdede videre - og endte med at forbinde via SSH (putty) - og endte
så endelig med options-skærmen (den viser sig ikke med webmin), hvorfra jeg
kunne vælge mysql... Tre lange nætter tog det! Nu kører den - uden fejl i
loggen. Det er ikke lykkedes mig at logge på med en konto jeg har oprettet
endnu - og jeg er lidt i tvivl om postfix ved hvor den skal finde
brugerne... men det går fremad. Tak for jeres hjælp igen.
Mvh
Jeppe
At 15:34 22-03-2005, you wrote:
>Bruger du ports?
>
>cd /usr/ports/mail/postfix
>make install
>
>Så kommer der en skærm frem og du kan vælge hvilke options du vil have.
>Ellers
>kan man bruge -DWITH_MYSQL=YES
>
>mvh
>
>Martin

Amanuensis Jeppe Bundsgaard
Danmarks Pædagogiske Universitet - The Danish University of Education.
http://www.dpu.dk
Institut for Curriculumforskning
Emdrupvej 101 DK-2400 - Copenhagen NV - Denmark
Tlf.: +45 8888 9882

Email: jeppe@bundsgaard.net
Hjemmeside: http://www.jeppe.bundsgaard.net
Privat tlf.: 66 19 26 06