Re: Skype på FreeBSD 5.3

From: Joachim Bondo (none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 17 Mar 2005 - 22:49:21 CET

Subject: Re: Skype på FreeBSD 5.3
From: Joachim Bondo <none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Date: Thu, 17 Mar 2005 13:49:21 -0800

On Thu, 2005-03-17 at 14:26 +0000, Allan Wermuth wrote:
> For komplethedens skyld vil jeg lige nævne, at det desværre ikke
> lykkedes mig at få skype til at køre på min FreeBSD 5.3 Release ;-|

Hej Allan

Jeg startede den oprindelige tråd, hvor Phil kom med kommentaren om
Linux-kompatibilitet. Jeg indså hurtigt herefter, at det blev for
kompliceret til mit begynderniveau.

I min søgen efter svar, gik jeg bl.a. på Skype's Linux-forum og fandt
denne tråd: http://forum.skype.com/viewtopic.php?t=3972, der så ud til
at berøre nogle af de ting, som både du og jeg bikser med. Der er andre
diskussioner om FreeBSD/Skype, og der er sikkert kommet flere til, siden
jeg kiggede ind. Forhåbentlig kan det hjælpe dig. Lad mig høre hvordan
det går...

Den første, der skriver en Skype-on-FreeBSD
guide/howto/in-10-easy-steps, der vel at mærke kan få Skype til at virke
på min laptop, får 1.000 kr.

Joachim