RE: Automatisering af FreeBSD installation (igen)

From: Brian S. Olsen (none@brian--edbkompagniet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 02 Mar 2005 - 10:20:39 CET

Subject: RE: Automatisering af FreeBSD installation (igen)
Date: Wed, 2 Mar 2005 10:20:39 +0100
From: "Brian S. Olsen" <none@brian--edbkompagniet.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

> en ny config fil og en tilpasset

> Yeps!
>
> Jeg har brugt den slags mange gange.
>
> Derudover kan du lave en pkg med default config filer, som
> automatisk
> bliver installeret.

Heh heh, så kommer spørgsmålet... hvordan laver du din tilpassede udgave
Af sysinstall? :)

Kan ikke rigtig få sysinstall til at acceptere det script som jeg prøver
At bruge (en modificeret udgave af det som Poul-Henning har brugt).

Den siger bare at den "prober" for devices og hopper derefter ud.

Mvh
Brian S. Olsen