Automatisering af FreeBSD installation (igen)

From: Brian S. Olsen (none@brian--edbkompagniet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 02 Mar 2005 - 09:44:13 CET

Subject: Automatisering af FreeBSD installation (igen)
Date: Wed, 2 Mar 2005 09:44:13 +0100
From: "Brian S. Olsen" <none@brian--edbkompagniet.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hejsa

Jeg har nu siddet og googlet og læst gamle poster i arkivet vedr. auto. Installation af FreeBSD.

Der findes en del eksempler på scriptfiler mv., men kan ikke finde noget på hvorledes man får

sysinstall til at bruge dem (via load_config_file).

Jeg er igang med et projekt hvor resultatet gerne skulle blive en automatiseret installation af en

terminal klient.

Installationen startes via floppy, så jeg går ud fra at der skal laves en ny config fil og en tilpasset

sysinstall som skal placeres på disketten?

Mvh

Brian S. Olsen