reboot in single-user mode

From: Jeppe Bundsgaard (none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 05 Jun 2005 - 13:44:44 CEST

Date: Sun, 05 Jun 2005 13:44:44 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Jeppe Bundsgaard <none@jeppe--bundsgaard.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: reboot in single-user mode

Hej igen
Tak for svarene på mit spørgsmål om opgradering. Jeg besluttede at
opgradere for at få nogle mere up-to-date-porte. Alt gik nogenlunde til jeg
skulle "reboot to single-user mode". Jeg skrev "shutdown now" som jeg fik
fortalt - men nu er jeg ude af stand til at komme i kontakt med serveren.
Den er tilsyneladende igang - for jeg kan pinge den, men jeg bliver afvist
på min ssh-forbindelse (connection refused) og der er ingen adgang via
webmin...

Er der nogen der kan hjælpe mig? Hvordan kan jeg komme i kontakt

Jeg har bedt folkene i serverpronto hvor serveren står om at reboote - det
kan godt tage 10 timer før de når dertil - og jeg ved ikke om det vil hjælpe?

Og hvordan kan jeg komme i single user-mode via en ssh-forbindelse? Kan jeg
smide alle andre brugere af?

På forhånd tak fra en mand næsten uden hår (det var slemt nok i forvejen:-)!
Jeppe