Re: Bog om PostgreSQL

From: Allan Wermuth (none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Jul 2005 - 11:55:36 CEST

Date: Thu, 14 Jul 2005 09:55:36 +0000
From: Allan Wermuth <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Bog om PostgreSQL

* on the Thu, Jul 14, 2005 at 11:33:26AM +0200, per engelbrecht was tippering:

> Jeg er ikke den store fan af forlaget SAMS men De har udgivet to utrolig
> gode boeger om PostgreSQL hhv. MySQL.
> Jeg er ikke faerdig med PostgreSQL udgaven endnu, men er langt nok
> igennem til at kunne give den en stor thumbs up.
>
> PostgreSQL
> isbn: 0735712573
> Korry Douglas/Susan Douglas
>
> /*MySQL, 3ed.
> isbn: 0672326736
> Paul DuBois*/
>
> Derudover har O'reilly udgivet:
> Practical PostgreSQL
> isbn: 1565928466
> [...]

Hej Per

Jeg havde checket links til online udgaverne, og de ser rigtig gode ud
begge bøgerne, men jeg fandt ikke umiddelbart pdf-udgaverne ..., jeg foretrækker
at have noget på papir ;-)

Imidlertid har jeg nu fundet en PDF udgave af "PostgreSQL: Introduction and Concepts"
skrevet af Bruce Momjian (link nr. 2).

Takker mange gange (til alle), for kommentarer vedr. valg af bog omkring PostgreSQL.

mvh

Allan Wermuth