Kalender program

From: Gitte Wange (none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Jul 2005 - 14:10:57 CEST

Date: Wed, 13 Jul 2005 14:10:57 +0200
From: Gitte Wange <none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Kalender program

Hejsa,

Jeg er efterhånden blevet pænt grumpy på Sunbird som er et fint stykke
værktøj til at holde et par kalendre kørende, men til tider crasher det
for et godt ord og så mangler det et par features. Derfor ville jeg høre
om hvad andre folk bruger.
Mine ønsker til et kalenderprogram er:

o Skal kunne publisere ens kalender til en webdav server

o Skal kunne gruppere kalendre, så man kan vælge om en hel gruppe skal
vises eller ej

Og så ellers hvad en kalender normalt kan.
Ikke nogle vilde krav, men jeg er altså ikke faldet over noget software
der virker ordentligt. Jeg har allerede kigget på KOrganizer og
evolution men ingen af dem opfylder begge, ovenstående krav.

--
Gitte Wange

Technology is dominated by those who manage what they do not understand