Svar: Re: Hvor får man fat i FreeBSD 4.8 ?

From: Hans Kjærgaard (none@ithk--bjerringbro.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 10 Jul 2005 - 20:34:38 CEST

Date: Sun, 10 Jul 2005 20:34:38 +0200
From: "Hans Kjærgaard" <none@ithk--bjerringbro.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Svar: Re: Hvor får man fat i FreeBSD 4.8 ?

Det er en dokumentscanner til at sætte på netværk.
Den er født til at skulle køre op mod en server på et NT4 domaine eller noget (Novell 3.xx/4.xx?)
Ombygninget skulle forvandle den til en "stand alone" scanner der kan maile de scannede dokumenter, eller printe den (kopi maskine funktion) eller gæmme på en netværksshare.
Der er en 486 PC inde i maven på den og harddisk og SCSI controller.
Jeg har dog fået monteret CD-rom og floppy på til installation af SW.
Ideen er fra http://berklix.com/scanjet/

/Hans

IT-Afdelingen
Bjerringbro kommune
Realskolevej 10-12
8850 Bjerringbro
>>> monz@danbbs.dk 10-07-05 19:26 >>>
Hans Kjærgaard wrote:
> Jeg står og vil gerne ombygge en HP scanjet 5, til det formål skal jeg bruge FreeBSD 4.8.
> Jeg har prøvet med nyere versioner, men dem kan jeg ikke få HPen til at køre på.

Lidt nysgerrig. Hvad mener du med at ombygge HP'en og få de til at køre
på FraaBSD?

--
Kind regards,
Mogens Valentin