RE: pf, kan ikke connecte til dem der indenfor firewallen

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 27 Feb 2005 - 13:47:10 CET

Date: Sun, 27 Feb 2005 13:47:10 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: pf, kan ikke connecte til dem der indenfor firewallen
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> og
> om
>
> Hvis jeg laver den, giver mig den mig bare
> gateway'ens ip og mac. Men ingen
> fra det andet iprange.

Hvad har du af regler i firewallen? Lav en cut-n-paste
af reglerne, og fjern evt. kommentarer.

Oplysninger om ip-adresser, opstarts-filer og
firewall-regler er ret centrale, og du vil gøre dig
selv (og os andre) en stor tjeneste, ved at skrive
disse oplysninger i den første mail du sender ind.

Vi andre slipper (som Phil gjorde i hans svar) for at
spørge om dette, og hvis du har gjort et forarbejde,
bliver det sjovere at hjælpe.

Hilsen
Claus