Re: Tr?dl?st USB-netv?rkskort?

From: Tony Albers (none@tony--albers-data.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 21 Feb 2005 - 17:31:53 CET

Date: Mon, 21 Feb 2005 17:31:53 +0100
From: Tony Albers <none@tony--albers-data.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Tr?dl?st USB-netv?rkskort?

Det er korrekt, Gregers. Selvom standarden burde være overholdt af de
forskellige fabrikater, kan der godt være problemer. Og der er
naturligvis ingen support at få, da den enkelte fabrikant blot giver den
anden skylden for problemerne. Jeg har personligt gode erfaringer med
SMC udstyr, der findes i både enkelte og særdeles avancerede(og dyre!)
udformninger.

mvh Tony

--

Med venlig hilsen,