Re: Tr?dl?st USB-netv?rkskort?

From: Jesper Skriver (none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 21 Feb 2005 - 18:19:01 CET

Date: Mon, 21 Feb 2005 18:19:01 +0100
From: Jesper Skriver <none@jesper--skriver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Tr?dl?st USB-netv?rkskort?

On Mon, Feb 21, 2005 at 12:51:42PM +0100, Gregers Petersen wrote:

> Men er der ikke noget med at det kun spiller hvis man benytter
> 2 WAP11'ere - mener der er nogle problemer med at f?? det her
> bridge-mode til at fungere p?? kryds og tv??rs af fabrikater ?

Manualen siger at det kun virker med 2 stk WAP11's, men den
restriktion er der mig bekendt ikke paa de saakaldte "game
adaptere"

/Jesper

--
Jesper Skriver, jesper(at)skriver(dot)dk  -  CCIE #5456

One Unix to rule them all, One Resolver to find them, One IP to bring them all and in the zone to bind them.