Re: RELENG_5 til RELENG_5_3

From: Christian Laursen (none@xi--borderworlds.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 08 Feb 2005 - 15:32:27 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: RELENG_5 til RELENG_5_3
From: Christian Laursen <none@xi--borderworlds.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 08 Feb 2005 15:32:27 +0100

"Brian Josefsen" <none@josefsen--wasd.dk.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Jeg administrerer en spand der står som test server for web applikationer,
> den kører releng_5, men da serveren er konfigureret så godt som perfekt
> til formålet er jeg ikke interesseret i at skulle konfigurere alle mulige
> spændende ting der måtte komme i 5-stable, så jeg vil gerne holde den
> ajour med 5_3 træet, er der nogle problemer i kan forestille jer i at
> skifte til 5_3?

Der er vist ingen dokumenteret procedure for at lave en saadan
nedgradering, men der burde ikke vaere nogle problemer i at foelge den
almindelige metode med cvsup af RELENG_5_3 og efterfoelgende
buildworld, buildkernel, installkernel, installworld og mergemaster.

Personligt ville jeg dog nok i stedet vente til april, hvor 5.4
udkommer, og saa opgradere dertil istedet.

--
Christian Laursen