RELENG_5 til RELENG_5_3

From: Brian Josefsen (none@josefsen--wasd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 08 Feb 2005 - 14:41:30 CET

Date: Tue, 8 Feb 2005 14:41:30 +0100 (CET)
Subject: RELENG_5 til RELENG_5_3
From: "Brian Josefsen" <none@josefsen--wasd.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

Hej

Dette er et tænk før handlings spørgsmål, jeg har googlet men kan ikke
finde noget relevant om det.

Jeg administrerer en spand der står som test server for web applikationer,
den kører releng_5, men da serveren er konfigureret så godt som perfekt
til formålet er jeg ikke interesseret i at skulle konfigurere alle mulige
spændende ting der måtte komme i 5-stable, så jeg vil gerne holde den
ajour med 5_3 træet, er der nogle problemer i kan forestille jer i at
skifte til 5_3?

På forhånd tak

--
Med venlig hilsen / Best regards