SV: Installer OpenBSD 3.5 på en Soekris net4801

From: Jakob Kjøller (none@jakob--kjollers.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sun 06 Feb 2005 - 13:27:18 CET

From: Jakob Kjøller <none@jakob--kjollers.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: SV: Installer OpenBSD 3.5 på en Soekris net4801
Date: Sun, 6 Feb 2005 13:27:18 +0100

Jeg er ikke lige sikker på hvad jeg skal gøre for at mounte /var og /tmp
rigtigt?

Jeg har prøvet at komme i gang med en flashdist, men det kræver så vidt jeg
kan forstå en OpenBSD installation på en anden maskine, og det har jeg ikke
pt.

Jeg tror dog jeg kan finde en maskine på arbejdet, som jeg kan installere
det på.

- Jakob -