Re: Mac keyboard layout.

From: Dennis Kjær Jensen (none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 04 Feb 2005 - 08:45:36 CET

From: Dennis Kjær Jensen <none@signout--signout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Mac keyboard layout.
Date: Fri, 4 Feb 2005 08:45:36 +0100

Helt enig. IBM laptop keyboards er uden tvivl det bedste jeg har haft. Det
holder til mange timers daglig brug, og skulle det ske man slider det i
smadder koster et nyt 3-400 kr og kan meget let skiftes.
IBM laver også laptop-keyboards til almindelige maskiner. Jeg har et
thinkpad-sized keyboard hvor det faktisk ER et thinkpad keyboard der har
fået fødder og kabel på til PS2 tilslutning. Det er rart med
trackpoint/klitoris/denderrødefætter på den stationære også.

> Jeg har gemt tre IBM-PC-tastaturer (dem der klikker)
> fra min tid i Grønland, 15 år gamle. Der skal små børn
> til før tasterne falder af. Synd de ikke kan fås mere.

Jeg ledte efter dem for et par år siden, og fandt ud af at IBM stadig
producerede (næsten) samme keyboard. Det var lige så godt at skrive på, men
var fremstillet uden *KLIK!*-lyden, så kolleger og familiemedlemmer kan
undgå høreskade. Eneste ulempe var prisen på 1800kr + moms

> Claus

... Dennis