Re: wistumbler2 til OpenBSD

From: Allan Wermuth (none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 20 Dec 2005 - 20:08:03 CET

Date: Tue, 20 Dec 2005 19:08:03 +0000
From: Allan Wermuth <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: wistumbler2 til OpenBSD

* on the Tue, Dec 20, 2005 at 06:11:50PM +0100, Gregers Petersen was tippering:

> Det er sikkert fjollet - men har du kigget på dstumbler:

Mit trådløse netkort er Atheros baseret, og bruger driveren
ath, hvorfor dstumbler ikke er brugbar.

Jeg checkede Kismet, men så vidt jeg kunne se, så understøttedes atheros
kun under Linux.

Jeg overvejer kraftigt, at installere FreeBSD igen ;-)
Det er jo heller ikke ligefrem et ringe OS ;-)

> den har da ihvertefald farver + det er mit indtryk at airtools kan
> fungere sammen med iwi-driveren
>
> http://damien.bergamini.free.fr/ipw/

Anyway, tak for jeres kommentarer/råd.

mvh