Re: Mini-ITX uden cdrom

From: Jakob Breivik Grimstveit (none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 10 Aug 2005 - 23:22:07 CEST

Date: Wed, 10 Aug 2005 23:22:07 +0200
From: Jakob Breivik Grimstveit <none@jakob--grimstveit.no.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Mini-ITX uden cdrom

Jan Gundtofte-Bruun wrote at Wed, 10 Aug 2005 16:16:04 +0200 (CEST):

> Heh, jeg kobler mig lige på her, tror jeg. Ikke fordi jeg mangler
> cd-drev, men fordi jeg har en super lille maskine (SNI 4L) som KUN
> HAR EET IDE-interface. Så hvis man kan finde ud af noget or jeg
> interesseret!

Min USB-pinne kommer opp som boot device i FreeBSD sin bootloader, reknar med
det er meir enn mogleg å gjere USB-pinnen bootable på ein eller annan måte.

Ellers finnast det sjølvsagt også USB CD-ROM-ar også som ein kan bruke:
<http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=124232&cks=PLC>. For 379 norske kroner
får du altså ein flott "Asus CD-brenner USB 52x/32x/52x". For ein Rimeleg
Penge [tm]. Reknar med at ein kan finne tilsvarande produkt i ei nettsjappe i
Danmark.

Svarte eg på spørsmålet no? :-)

--
jakob breivik grimstveit