Re: Nogen med styr på WebDAV?

From: Christian Laursen (none@xi--borderworlds.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 14:28:22 CEST

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Nogen med styr på WebDAV?
From: Christian Laursen <none@xi--borderworlds.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 09 Aug 2005 14:28:22 +0200

"Joen H. Seider" <none@djonez--gmail.com.lh.bsd-dk.dk> writes:

> Jamen det skulle kunne lade sig gøre da WinXP har DAV indbygget.

Det kan det skam også, men det er noget bøvl og relativt skrøbeligt.

Microsofts dims vil i nogle versioner insistere på, at kunne tilgå
webdav i / af det website, du har dav på for at virke.

I nyere versioner, vil den ikke benytte basic auth, med mindre det
er over ssl. I givet fald skal du bruge digest auth i stedet.

Derudover er der også et par andre særheder, som jeg har fortrængt,
siden jeg havde "fornøjelsen" af at arbejde med det sidst.

Forstå mig ret; WebDAV er fint, men MicroSofts varierende
implementation med forskellige quirks i de forskellige versioner
er ret frustrerende at have med at gøre.

--
Christian Laursen