Re: Nogen med styr på WebDAV?

From: Joen H. Seider (none@djonez--gmail.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 14:02:24 CEST

Date: Tue, 9 Aug 2005 14:02:24 +0200
From: "Joen H. Seider" <none@djonez--gmail.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Nogen med styr på WebDAV?

On 8/9/05, Tonni Aagesen <none@tonni--cazoo.dk.lh.bsd-dk.dk> wrote:

> Det ligner jo unægteligt MS' webfolder implementation af WebDAV - det er
> noget bras! Prøv at bruge en anden klient - eg. cadaver til *nix eller
> webddrive til Win.

Jamen det skulle kunne lade sig gøre da WinXP har DAV indbygget.
Jeg fandt et andet sted som skrev noget om at bruge mod_encoding.

Her er ex.
#Fix header for webdav#
BrowserMatch "^WebDAVFS/1.[012]" redirect-carefully
BrowserMatch "Microsoft Data Access Internet Publishing Provider"
redirect-carefully
BrowserMatch "Microsoft-WebDAV-MiniRedir/5.1.2600" redirect-carefully
BrowserMatch "^WebDrive" redirect-carefully
BrowserMatch "^WebDAVFS" redirect-carefully
<IfModule mod_headers.c>
         Header add MS-Author-Via "DAV"
</IfModule>
<IfModule mod_encoding.c>