re: twed crasher FreeBSD 5.3 maskine

From: DotHost | Martin Jensen (none@martin--dothost.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 15 Apr 2005 - 13:36:31 CEST

From: "DotHost | Martin Jensen" <none@martin--dothost.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: re: twed crasher FreeBSD 5.3 maskine
Date: Fri, 15 Apr 2005 13:36:31 +0200

>Jeg har læst at 3ware controllerne er mindre glade for visse typer
>harddiske... prøv evt. at søge på nogen af FreeBSD listerne, eller
>evt. en anden type harddiske (for at se om det er problemmet).
>
>Hvis du ikke får løst problemmet med nogen af forslagene her på listen
>vil jeg forslå at du kontakter 3ware (Well, AMCC hedder det jo nu)
>support. Det er i hvert fald det den committer vedligeholder 3ware
>RAID driverne normalt forslår folk.
>
>Mht. til Realtek... ofte vil de bare virke fint (jeg brugte et par i
>en privat firewall i lang tid uden problemmer) men de kan også give
> [...]

Tak for hjælpen alle sammen, har læst og søgt alle steder uden held, jeg
prøver at kontakte AMCC/3ware og får en snak med dem, takker også for
informationerne omkring diverse netkort, vidste ikke realtek havde de fejl..

(hører selvfølgeligt gerne mere fra folk hvis nogen har andre/flere forslag)

God weekend.

//Martin