Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 12 Apr 2005 - 09:37:27 CEST

Date: Tue, 12 Apr 2005 09:37:27 +0200
From: Per Engelbrecht <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: At lokke kærsten til at køre BSD [opraab]

Torben Wölm wrote:

> Hmmm. Bare fordi kæresten er ikke-IT-kyndig (dvs. i dette forum: ikke synes det er spændende at compilere sin egen kernel) kan hun vel godt have krav ud over at browse web'en, læse email og skrive et brev?

Helt bestemt!
Nu naevnte jeg bare nogle af det mere typiske ting som alle brugere goer
mest. Jeg startede dette [opraab] med at tale om de problemer det kan
foelge med boern og deres ms-baserede spil.
Hvis kaersten har specielle oensker/krav, ja saa er vi tilbage ved det
jeg skrev om apps vs. OS.

> Jeg refererede bare min erfaring fra det virkelige liv. Jeg beklager meget hvis det på en eller anden måde har virket anstødeligt...

Der er ingen her i dette forum der bliver stoedt over det du skriver.
Det er her vi udveksler meninger, sliber tandhjul mm.

/per
per@xterm.dk