Re: Ændring af partioner

From: Martin Kjeldsen (none@martin--martinkjeldsen.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 07 Apr 2005 - 21:26:40 CEST

From: Martin Kjeldsen <none@martin--martinkjeldsen.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ændring af partioner
Date: Thu, 7 Apr 2005 21:26:40 +0200

Ok, det er helt sikkert en mulighed værd at overveje. Men jeg er så grådig at
jeg også gerne ville have rigtigt fat i de 10G /home så ville tage. Er det
muligt at tage backup at hele /usr og /home (jeg har masser af plads) og
slette /usr partionen og /home partionen for herefter at lave /usr igen og så
pakke dataene ud?

Hilsen

Martin