Re: Netbank problemer (på OSX)

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 01 Apr 2005 - 12:29:35 CEST

Date: Fri, 01 Apr 2005 12:29:35 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Netbank problemer (på OSX)

Gregers Petersen wrote:

Havde vist bare en hel masse ståhej over stort set ingenting - fandt ud
af at min java-installation på ibook'en åbentbart har en eller anden
eksotisk fejl (ikke at jeg akn gennemskue hvad det er) - idet at
netbank-setup fungerede uden de helt store problemer på min stationære
G4 ...
Det er fantastisk når man møder et system, der under funktionen 'check
om din PC opfylder systemkravene' (kunne ikke lade være med at prøve)
får oplyst at det ikke kan garanteres at noget fungere når man bruger
andet end Windos- og generelt lægger op til at fra nu af er det bare en
vandring opad bakke ...

Men generel konklusion

SDC portalbank løsning virker på følgende konf.

800 Mhz G4
10.3.8
java 1.4.2_5
Safari 1.2.4