Netbank problemer (på OSX)

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 01 Apr 2005 - 11:03:29 CEST

Date: Fri, 01 Apr 2005 11:03:29 +0200
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: BSD <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Netbank problemer (på OSX)

Er der nogen der har erfaring med at få en SDC portalbank baseret
netbank til at virke på OSX/*BSD?

Det eneste jeg i realiteten kan få oplyst af min Sparekasse er følgende krav

Java 1.4.2 xxx
Safari (nyeste)

bruger OSX 10.3.8 (med alle de relevante opdateringer)

Når jeg går igang med registeringen, henter jeg godt nok et
'sikkerhedscertifikat' fra SDC (applet), men i det videre forløb får jeg
med det samme en java-fejlmelding (kort uddrag af de første linier):

Java.lang.Nullpointer.Exception
        at java.applet.Applet.getParameter ..
        at dk.sdc.securityapplet.tools ...

Mine java kendskaber når desværre endnu ikke langt nok til at jeg kan
tolke indholdet af den her besked?

nogen der har et bud?

gregers/