Re: Partitionerings warning

From: Benny Simonsen (none@bsd-dk--slbs.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 30 Sep 2004 - 12:55:03 CEST

Subject: Re: Partitionerings warning
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
From: Benny Simonsen <none@bsd-dk--slbs.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: 30 Sep 2004 12:55:03 +0200

"Laust S. Jespersen" <none@L--ust.dk.lh.bsd-dk.dk>
wrote on Thu, 30 Sep 2004 12:20:07 +0200:

> [Snip]
> Hej Benny
> Jeg har også været ude for at FreeBSD sagde noget i den stil.
> Jeg valgte at gå med det fdisk foreslog og havde ingen problemer.

Først partitonering:
fdisk foreslår så vidt jeg kan se det som geometrien er sat til i den
nuværende partitionering 19929/255/63.
Hvor dmesg rapporterer den anden, 317632/16/63.
I mine ører lyder det mest som det er 317632/16/63 der er bedst?

Det du valgte var det imod dmesg's rapportering?

Mht. stabilitet, så tror jeg ikke at det er temperatur, CPU/MB er
ca. 40graderC, så det skulle ikke være galt.

Er der metoder til at teste RAM?

--
Benny Simonsen