Re: via epia og X (var: Hvilken server kan erstatte den jeg har?)

From: Thomas Hjorth (none@qdk--amok.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 24 Sep 2004 - 10:39:28 CEST

Date: Fri, 24 Sep 2004 10:39:28 +0200
From: Thomas Hjorth <none@qdk--amok.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: via epia og X (var: Hvilken server kan erstatte den jeg har?)

> Et hurtigt check på http://www.dvdpriser.dk
> Kiss 1500 (med ethernet + dvd/mpeg/divx/xvid/subs/ogg/mp3 etc etc) kan
> erhverves for 1.625 kr.
> Kiss 1500 som ovenstående, men plus harddisk-recording kan fåes for
> 2.488 kr.
Jeg vil tro at du mener 150x, altså en 1500 med HD i... og det er IKKE
en recorder, du kan smide sager op på den via PC-link eller opensource
alternativ, men du kan ikke optage eller få noget den anden vej.

> Kiss Technology: http://www.kiss-technology.com
>
> Den kan AFAIK tilgå samba-shares og de er vist ret gode til at opdatere
> firmware...
nope, ingen samba... og firmwaren blir da opdateret i ny og næ.

Hvis du vil have en med recording, så er DP-558 lige på trapperne, men
så snakker vi også en helt anden pris... 5.500kr. er vejledende udsalg.
Også er det værd at overveje om man selv skulle smække en kasse sammen
med lignende funktionalitet, hvor man så bare selv har styr hardware og
softwaren og dermed hvilke begrænsninger man "ønsker".

Mvh Thomas