Re: via epia og X (var: Hvilken server kan erstatte den jeg har?)

From: Morten (aka Mellerti) (none@mellerti--unixserver.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 18 Sep 2004 - 13:18:02 CEST

Date: Sat, 18 Sep 2004 13:18:02 +0200
From: "Morten (aka Mellerti)" <none@mellerti--unixserver.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: via epia og X (var: Hvilken server kan erstatte den jeg har?)

Laust S. Jespersen wrote:

>Hvis du synes en Kiss afspiller er evul, må jeg så foreslå en
>Chippet Xbox med Xbmc på? :) - de står i ca. 2500 m Chip.
>http://www.xboxmediacenter.com/

Hehe...

Et hurtigt check på http://www.dvdpriser.dk
Kiss 1500 (med ethernet + dvd/mpeg/divx/xvid/subs/ogg/mp3 etc etc) kan
erhverves for 1.625 kr.
Kiss 1500 som ovenstående, men plus harddisk-recording kan fåes for
2.488 kr.

Kiss Technology: http://www.kiss-technology.com

Den kan AFAIK tilgå samba-shares og de er vist ret gode til at opdatere
firmware...
Regionskoden kan ændres / fjernes med en "hemmelig hemmelig" (google
it...) taste-kode.

Så... selvom Kiss ikke har udvist den store respekt for open source code
(http://www.computerworld.dk/default.asp?Mode=2&ArticleID=22132), ender
det nok en 1500...

:-)

/Morten