Re: Firewall.

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 23 Sep 2004 - 12:29:35 CEST

Date: Thu, 23 Sep 2004 12:29:35 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Firewall.

Quoting Tomas Norre Mikkelsen (tnm@surfmail.dk):

> fx. skal der ikke være adgang til mysql udefra, men mellem de to
> maskiner. så er en firewall vel ok ? som jeg ser det i hvert fald.

Jep. Dog kan man overveje, om man ikke hellere skulle koebe to ekstra
netkort og et krydskabel, saa trafikken mellem de to maskiner ikke
belaster den oevrige trafik. Med prisen paa gode netkort (e.g. fxp) er
det ikke nogen daarlig idé, vil jeg mene.

--
Rumour is information distilled so finely that it can filter through
anything.