Re: via epia og X (var: Hvilken server kan erstatte den jeg har?)

From: Henrik Kramshøj (none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 17 Sep 2004 - 17:30:00 CEST

From: Henrik Kramshøj <none@hlk--kramse.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: via epia og X (var: Hvilken server kan erstatte den jeg har?)
Date: Fri, 17 Sep 2004 17:30:00 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 17/9-2004, at 14.08, Rasmus Meldgaard wrote:

> Har du fået X til at spille på den, jeg kan ikke få det til at virke
> på min M10000 med xorg og netbsd.

Hejsa

På mine M10000 skulle jeg opgradere til ny Xfree eller noget dengang
jeg rodede
med det sidst

Hvilken version forsøger du med?
Hvad er symptomerne?
Har du checket release notes om dit CLE266 er understøttet?
(CLE266 er som jeg husker det hed, kan være anderledes)

en kommando som følgende er god:
        startx > debug 2>&1

Så kan man bagefter læse debugfilen, og samtidig en god ide hvis man
kan logge ind
på systemet remote og genstarte hvis grafikkortet fscker helt op.

Mvh

Henrik

--
Henrik Lund Kramshøj, cand.scient, CISSP
e-mail: hlk@security6.net, tlf: 2026 6000