Re: Hvilken server kan erstatte den jeg har?

From: Joachim Bondo (none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 16 Sep 2004 - 12:23:46 CEST

From: Joachim Bondo <none@bsd--bondo.net.lh.bsd-dk.dk>
Subject: Re: Hvilken server kan erstatte den jeg har?
Date: Thu, 16 Sep 2004 12:23:46 +0200
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

On 16 Sep 2004, at 10:11, Torben Sørensen wrote:

> Nu vil jeg gerne have en computer der:
> * ikke siger en lyd
> * ikke bruger en masse strøm
> * ikke fylder ret meget (kan gemmes i et skab eller på loftet)
> * kan køre BSD eller Linux
> * kan køre ovestående servere

Hvis penge ikke er noget problem, var denne Mini-ITX baserede
lækkerbisken måske noget: http://www.hushtechnologies.net/start.html.
Jeg har ikke selv erfaringer med den endnu, men anmeldelserne har
tidligere været rigtig gode. Eneste anke er prisen, som starter på
€642.

Så snart jeg får flyttet hullet fra tegnebogen til kalenderen, vil jeg
købe en sådan. Jeg har også meget lyst til at genbruge min gamle Mac
SE/30 i denne stil: http://www.mini-itx.com/projects/mac-itx/. Men i
stedet for at emulere Mac OS, så køre FreeBSD (uden X).

Joachim