Re: Ny Laptop.

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 17:34:37 CEST

Date: Wed, 15 Sep 2004 17:34:37 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Ny Laptop.

Quoting Per Engelbrecht (per@xterm.dk):
> Jeg siger IKKE at laptop.dk forhandler kopi'er, jeg siger bare du/I skal
> vaere opmaerksom paa nogle af de "smaa" forhandlere og Deres
> "maerkevarer". Jeg ved slet ikke om det firma han taenkte paa stadig
> findes.Ja, det kunne godt vaere salgs-gas fra forhandleren, men en IBM person
> jeg talte med bekraeftede at der har vaeret enkelte sager af den slags,
> men ville ikke uddybe det.

Hm. Jeg koebte min X20 for et par aar siden hos laptops.dk/laptop.dk, og
den gik i stykker kort tid derefter (eller var naermere defekt fra
starten). Jeg indleverede den blot til IBM, og den blev repareret paa
garantien helt uden problemer.

Min soester koebte en X21 et stykke tid efter og oplevede det samme mht.
defekt og reparation.

Maaske har vi bare vaeret `heldige'.

--
The Librarian gave him the kind of look other people would reserve for
people who said things like `What's so bad about genocide?'