RE: Ny Laptop.

From: Morten Nissen (none@mwn--mwn.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 15 Sep 2004 - 14:48:08 CEST

From: "Morten Nissen" <none@mwn--mwn.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: RE: Ny Laptop.
Date: Wed, 15 Sep 2004 14:48:08 +0200

> Jeg står og skal ud og købe nu laptop.. Og jeg har derfor fået et, synes
> jeg, godt tilbud på en:
>
> HP Compaq nx7010 bærbar PC (DU394A)
>
> Intel® Centrino™ Pentium-M 735 1.70 GHz
> 2x256MB DDR Ram
> 40GB Harddisk
> ATI 9200 64MB Grafikkort
> Win XP Pro
> 15.4" WXGA
> DVD/CD-RW, SD-cardreader
> 10/100BT, WLAN 802.11b/g
>
> til 9.999 ex.moms.

Jeg har netop en nx7010(DJ343A), den køre FreeBSD, men jeg har ikke fået
pillet så meget i den som jeg gerne ville.

Vedr. WLAN har jeg læst at evil projektet skulle kunne drive det til noget i
den retning.
X(som virker uden problemer) ser altså bare lidt bedre ud i 16/10.
ACPI spiller ikke helt som det skal, dog har jeg heller ikke brugt noget tid
i den retning.

./Morten