Re: Køb af laptop

From: Jonas Hauge (none@pab--nerdheaven.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Sep 2004 - 23:27:29 CEST

Date: Tue, 07 Sep 2004 23:27:29 +0200
From: Jonas Hauge <none@pab--nerdheaven.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Køb af laptop

Jonathan Fromer wrote:

> Jeg har desvaerre ikke adgang til en "Centrino" laptop, saa jeg ved ikke
> hvor godt ipw driveren virker i praksis :( .

Jeg har en Dell Inspiron 8600 med indbygget Intel Pro Wireless 2100,
hvor jeg har brugt ipw-driveren under 5.2.1, 5.2-CURRENT samt
6.0-CURRENT, hvor den har virket upåklageligt.

Nu vi er ved centrino, kan nedenstående url til 'Enhanced Speedstep' med
Pentium M cpu'er vel nævnes - det virker også upåklageligt.

http://www.daemonology.net/freebsd-est/

Kernemodulet samt estctrl findes også i ports i sysutils/est samt
sysutils/estctrl

--
Mvh. Jonas Hauge