Forslag til SIG

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 07 Sep 2004 - 14:37:17 CEST

Date: Tue, 7 Sep 2004 14:37:17 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Forslag til SIG

Hej paa listen,

paa generalforsamlingen blev der efterlyst flere aktiviteter af alle
slags i provinsen. Jeg foreslaar, at der bliver oprettet en SIG med
folk, der staar for at vaere tovholdere i deres naeromraadder. Det vil
sige, at de skal staa for at tage kontakt til andre brugergrupper (FLUG,
NJLUG, AaUG, etc.) og koordinere arrangementer. Andre opgaver kunne
vaere at finde lokaler til arrangementer, at finde e.g. restauranter til
begivenheder af mere social karakter, eller at finde talerprospekter.

Jeg vil selv gerne tage rollen i Aalborg-/Nordjyllands-egnen, hvis der
er stemning for Lokal-SIG.

Mvh. Michael.

--
There is no place I can go, there is no way I can hide.
It feels like it keeps coming from the inside.