Pick you own poison, hyggemød :) d. 25/9 04

From: Søren Vrist (none@inbox--seet.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 04 Sep 2004 - 16:11:02 CEST

Date: Sat, 4 Sep 2004 16:11:02 +0200
From: Søren Vrist <none@inbox--seet.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.seet.dk
Subject: Pick you own poison, hyggemød :) d. 25/9 04

Så er den her, i ny og forbedret millenium xtra super mega active cool
udgaven. Ikke mere snak, kun action!

BSD-DK ølturen.

Planen er at vi tage afsted i løbet af formiddagen/middag og får besøgt
nogen (alle) de gode steder i København som sælger gode øl i flaske, og
glas og lign.
Følgende steder er på planen, forslag om andre steder er velkomne.
En direkte tour-plan er ikke færdig, men vil komme senere.
- barleywine (www.barleywine.dk), åbent 10-18.
- gammel strand øl & vinlager, åbent 9-14.
- gullivers take home shop (www.gulliverspub.com), åbent 12-20.
 (jeg har ikke været der før, men det lyder spændende).
- the britishshop (www.thebritishshop.dk), åbent 10-14.
Når der så er blevet handlet lidt af hvert af de gode varer og det er
blevet eftermiddag, var det så meningen at vi finder et, endnu ikke helt
planlagt, sted at undersøge om kvaliteten af vores indkøb er
tilfredsstillende. Hvis klokken så når at blive så mange, er der nok også
plads til den obligatoriske burgah for dem som har lyst.

Hvis man har lyst til at tage med til denne storslåede tour de biera må
man gerne mail mig (seet ved seet dåååååt dk) eller på irc (seet).
Derved vil man også være sikker på at få at vide hvor vi mødes, hvornår
og hvor turen går hen præcist;)

Og datoen igen for de sløve og prins knud:
Lørdag d. 25/9 2004