Re: INSTALL-DAG i Odense

From: Per Engelbrecht (none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Sat 04 Sep 2004 - 11:40:48 CEST

Date: Sat, 4 Sep 2004 11:40:48 +0200 (CEST)
Subject: Re: INSTALL-DAG i Odense
From: "Per Engelbrecht" <none@per--xterm.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej Gregers & flashers

'thumbs up' - dejligt med et "midt-dansk" initiativ.
Er selv til bryllup paa dagen og maa derfor melde fra, men haaber I faar
en god dag med mange gaester.
Bare lov mig een ting, hvis der ikke kommer "mange" foerste gang, saa
fortvivl ikke. Soerg for at det bliver en tilbagevendende begivenhed
(som I ogsaa har planlagt) saa skal fremmoedet nok vokse.
Jeg vil se om ikke jeg kan vaere der naeste gang .. og det maa jo saa
hedde et "flash back" arrangement :)

Jeres motto ... nej, jeg vil slet ikke spoerge.

mvh
/per
per@xterm.dk