Re: Dansk keyboard

From: Michael Knudsen (none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 28 Oct 2004 - 09:00:06 CEST

Date: Thu, 28 Oct 2004 09:00:06 +0200
From: Michael Knudsen <none@e--molioner.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Dansk keyboard

Quoting Michael Rasmussen (mir@datanom.net):
> Ovenstående fremgangsmåde hjælper dog ikke. Kunne det tænkes, at jeg
> ikke har installeret iso8859-1? Findes programmet locale ikke til OBSD?

OpenBSD har ikke officiel locale support endnu. Kevin Lo arbejder paa
det, og han har frigivet et eksperimentelt patchset:

        http://marc.theaimsgroup.com/?l=openbsd-tech&m=109834548813907&w=2

Danske tegn virker ogsaa fint hos mig, saa laenge jeg ikke bruger ksh.
Hvis jeg bruger csh, er der ingen problemer.

--
<soaplove> reverse: yah, totallu.
<soaplove> Looks like some of my y fell off in transit. TCP sucks.