Re: bind9 RR woes

From: Hroi Sigurdsson (none@hroi--ngdc.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Fri 22 Oct 2004 - 16:15:16 CEST

Date: Fri, 22 Oct 2004 16:15:16 +0200
From: Hroi Sigurdsson <none@hroi--ngdc.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: bind9 RR woes

Per Engelbrecht wrote:

> 'dig 0.xxx.xxx.xxx.in-addr.arpa any' giver 'navn.domain.com' er som sagt
> ok / virker, men jeg vil gerne kunne liste samtlige subnet i domainet og
> det er det som ikke virker.

Du vil gerne returnere flere forskellige navne and det der bliver spurgt
til? Lyder forkert i mine ører.
Eller skal det forstås som at du vil have navn.domain.com til at
returnere en række med flere records? Det gør du bare ved at skrive
rækken efter hinanden.

x IN rrtype data1
x IN rrtype data2

Husk, der er ikke noget specielt DNS-mæssigt ved .arpa zoner i forhold
til andre så det er de fuldstændig de samme regler der gælder.

--
Hroi Sigurdsson · NetGroup DataCenter A/S
St. Kongensgade 40H · DK-1264 Copenhagen K, Denmark