"Specielle" personer efterlyses til to nye SIG'er: Sikkerhed og Soekris

From: Hack Kampbjorn (none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 18 Oct 2004 - 00:58:58 CEST

Date: Mon, 18 Oct 2004 00:58:58 +0200
From: Hack Kampbjorn <none@bsd-dk--hack.kampbjorn.com.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: "Specielle" personer efterlyses til to nye SIG'er: Sikkerhed og Soekris

Som annonceret tidliger vil vi BSD-DK gerne starte nogle SIG'er (Special
Interest Group) op som kan samle en gruppe BSD'er som har interesse for nogle af
de mener specielle anvendelser af BSD styresystemmer.

Vi vil benytte den store person sammenfald mellem BSD-DK og Sikkerhedsforum.dk
til at starte en SIG om BSD og sikkehed med dem (SIG SIK?). Og den store
interesse for Soekris bestilling til en SIG om Soekris (gruppen kan altid udvide
sit omraade hvis soekris er for smalt).

Siden vi ikke har haft disse SIG'er foer har vi nogle fastlagde rammer for
hvordan de her grupper skal arbejde. Men det finder vi nok ud af undervejs.

Jeg forestiller mig at grupperne for en intern mailinglist og holder nogle IRC
moeder hvor de definere hvilken aktiviteter de vil lave. De kunne bl.a. vaere at
skrive artikler, holde nogle foredrag eller BoF'er.

Er du klar til at hjaelpe med at skabe nogle flere aktiviteter i BSD-DK om
sikkerhed eller Soekrisbokse?

--
Med venlig hilsen / Kind regards

Hack Kampbjørn