Re: Svar: Re: Re: Re: PHP5-Mysql

From: Flemming Jacobsen (none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Oct 2004 - 16:15:38 CEST

Date: Thu, 14 Oct 2004 16:15:38 +0200
From: Flemming Jacobsen <none@fj--fj.batmule.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Svar: Re: Re: Re: PHP5-Mysql

Jonas Jensen wrote:
> Jeg ved ikke om det er uhøflig at diskutere lidt. Men hvis jeg
> har fornærmet nogle, MÅ i undskylde meget. Jeg prøver bare at
> løse et problem ligesom alle jer andre. Men sig til hvis i
> mener jeg er irreterende, for så vil jeg da ikke poste mere af
> mit plader!

Ja. Lige for øjeblikket er du iriterende.
Det er uden tvivl ikke bevidst, og det skyldes i meget stort
omfang dit skod-mailprogram.

Hvis dit firma har en politik om at dette program bare skal
bruges, så vil jeg foreslå at du opretter en webmail konto ude i
byen (gmail f.eks. - hvis du spørger pænt så skal du nok få en
invite, specielt fra dem der er trætte af at se på GroupWise's
mishandling af deres indlæg) og fremover bruger denne til listen.

Når du herudover sætter dig lidt ind i Netiketten
(http://www.usenet.dk/netikette/) og gør en indsats for at lave
nogle velformulerede spørgsmål, så er jeg sikker på at du hurtigt
bliver en respekteret del af fællesskabet.

        Mvh.
        Flemming

--
Flemming Jacobsen                                  Email: fj@batmule.dk
   ---===   If speed kills, Windows users may live forever.   ===---