Re: Svar: Re: Re: Re: PHP5-Mysql

From: Gitte Wange (none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Thu 14 Oct 2004 - 16:09:41 CEST

Date: Thu, 14 Oct 2004 16:09:41 +0200
From: Gitte Wange <none@gitte--wange.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Svar: Re: Re: Re: PHP5-Mysql

Jonas Jensen wrote:

[SNIP en masse der blev ignoreret]

> Jeg ved ikke om det er uhøflig at diskutere lidt. Men hvis jeg har
> fornærmet nogle, MÅ i undskylde meget. Jeg prøver bare at løse et
> problem ligesom alle jer andre. Men sig til hvis i mener jeg er
> irreterende, for så vil jeg da ikke poste mere af mit plader!
>
> Mvh Jonas :-)

Se nu ovenfor - det står faktisk helt korrekt (hvis man lige ser bort
fra længden på dine linier).

Er du ikke sød og kigge på det link jeg postede til dig?

Det her er lidt som at tale til en dør. Og om lidt er der ikke nogen der
gider tale mere. Så hvis du vil have hjælp bliver du altså nødt til at
følge de råd vi giver dig!!

Hilsen Gitte