Re: FreeBSD og OQO?

From: Michael Rasmussen (none@mir--datanom.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 13 Oct 2004 - 23:36:03 CEST

Subject: Re: FreeBSD og OQO?
From: Michael Rasmussen <none@mir--datanom.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk liste <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 13 Oct 2004 23:36:03 +0200

ons, 13 10 2004 kl. 23:17 +0200, skrev Joachim Bondo:
> Jeg er konstant på udkig efter den "optimale" rejse-PC, for selvom jeg
> holder umådelig meget af min 12" PowerBook G4, så er den stadig stor at
> rejse med. Jeg ville foretrække en 15" på skrivebordet og en MEGET
> mindre på farten. Nu ser jeg så, at OQO 01 (www.oqo.com) er til salg
> fra d. 14/10 og tænkte om det ville være en mulighed.

Ikke just imponerende specs for batteriforbrug - 3 timer!
Jeg ville i stedet anbefale IBM Thinkpad X serien. Her for du 4-5 timers
batteriforbrug under arbejde og op til 7 timers standby. Hibernate er i
hvertfald understøttet under Linux med en patch, så mon ikke også det
kan lade sig gøre på FreeBSD. http://softwaresuspend.berlios.de/

Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Get my public GnuPG keys:
mir datanom net
http://keyserver.veridis.com:11371/pks/lookup?op=get&search=0xE501F51C
mir miras org
That secret you've been guarding, isn't.