Upgrading FreeBSD

From: Allan Wermuth (none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 05 Oct 2004 - 20:26:05 CEST

Subject: Upgrading FreeBSD
Date: Tue, 5 Oct 2004 20:26:05 +0200
From: "Allan Wermuth" <none@alw--it-service.sdu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej

Jeg har lige fået en ny notebook, og kan næsten ikke vente med at få slettet
den præinstallerede Windows XP.

Så vidt jeg kan læse mig til på FreeBSD's hjemmeside, så skulle release 5.3
komme sidst på måneden, så jeg er lidt i tvivl om jeg skal vente til den frigives,
eller installere FreeBSD 5.3 Beta, og så opgradere senere.

Hvis jeg ikke kan vente, er det så nemmest at opgradere via CD (binært) eller
er en source-upgrade via CVS at foretrække?

Jeg har fundet en til flere vejledninger i opgradering af FreeBSD, både binært og
fra source, men jeg vil gerne høre jeres erfaringer og gode råd vedrørende opgradering.

På forhånd tak

Allan Wermuth