Re: Nye muligheder for BG/DB netbank

From: Poul-Henning Kamp (none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Wed 24 Nov 2004 - 13:54:43 CET

To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Nye muligheder for BG/DB netbank
From: "Poul-Henning Kamp" <none@phk--phk.freebsd.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Wed, 24 Nov 2004 13:54:43 +0100

In message <none@97EC2176-3E16-11D9-89E2-000A95BC6B2A--bondo.net.lh.bsd-dk.dk>, Joachim Bondo writ
es:

>Uden ordene blev brugt, var udmeldingen noget i stil med "hvis du ikke
>kan lide lugten i bageriet, bå du finde dig et andet sted". Jeg er
>endda i deres "eksklusive" afdeling for kunder med større engagementer.
>
>Så held og lykke...

Så er der da ikke andet at gøre end at finde en anden bank.

Jeg må indrømme at selvom jeg grundlæggende set er godt tilfreds
med Skælskør Bank sidder jeg og venter på at høre om Lån&Spar tør
trodse mafiaen og tilbyde Dankort med foto (de lavede en undersøgelse
der viste at halvdelen af deres kunder ønskede det).

--
Poul-Henning Kamp       | UNIX since Zilog Zeus 3.20
phk@FreeBSD.ORG         | TCP/IP since RFC 956