optimere verden og kerne på NetBSD (på macppc)

From: Claus Guttesen (none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 23:13:30 CET

Date: Tue, 23 Nov 2004 23:13:30 +0100 (CET)
From: Claus Guttesen <none@cguttesen--yahoo.dk.lh.bsd-dk.dk>
Subject: optimere verden og kerne på NetBSD (på macppc)
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>

Hej.

Har fået lagt NetBSD 2.0 RC5 på min dual mac. Det tog
lidt tid blot at boote andet end OS X, men nu virker
dén del i hvert fald :-)

Så har jeg forsøgt at bygge verden og kerne med med
O2. Jeg har lagt CFLAGS+=-O2 -funroll-loops i
/etc/mk.conf.

Men når jeg laver en ./build.sh -u release stopper den
ved (g|t)roff i gnu-mappen (husker ikke lige).

Da jeg forsøgte en make clean sagde den at jeg havde
lagt recursive flags ind, og regner med det er min
CFLAGS+= som gør det.

Men hvordan kan jeg oversætte verden og kerne med O2,
hvad der på FreeBSD svarer til /etc/make.conf's
CFLAGS= -O2?

Claus