Re: fejl i vinum's dokumentation?

From: Tony Albers (none@tony--albers-data.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Tue 23 Nov 2004 - 15:47:26 CET

Date: Tue, 23 Nov 2004 14:47:26 +0000
From: Tony Albers <none@tony--albers-data.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: fejl i vinum's dokumentation?

Jeg tror de mener (uden at have læst dokumentationen) at der r tale om
fysisk forskellige diske, altså at din løsning kræver ialt 10(ti) diske.
Så ville det virke. Det er sådan man gør andre steder.

Men du har ret, hvis det du beskriver er fremgangsmåden, så holder den ikke.

/tony

--

Med venlig hilsen,

Tony Albers Indehaver