Re: Nye muligheder for BG/DB netbank

From: Sven Esbjerg (none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 22 Nov 2004 - 22:38:16 CET

Date: Mon, 22 Nov 2004 22:38:16 +0100
From: Sven Esbjerg <none@esbjerg--xbsd.net.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk
Subject: Re: Nye muligheder for BG/DB netbank

On Mon, Nov 22, 2004 at 07:06:10PM +0100, Anders Søndergaard Jensen wrote:
> Jeg har personligt testet Jyske Bank's netbank på disse platforme:
> [...snip...]
> Jyske Bank spiller kort sagt max på de fleste platforme du kan
> komme i nærheden af!

Jeg må give Anders ret. Kravene fra Jyske bank er simple. En browser der kan
køre java applets, JavaScript og HTML 4. Så vidt jeg ved virker deres
løsning stadig med Netscape4 og IE4.
Selfølgelig kunne man som BSD bruger godt ønske sig at man ikke engang
behøvede Java, men trods alt så virker det da - og i modsætning til Nordea og
Danske Bank så virker alt!

Derudover kan jeg absolut kun rose deres måde at behandle kunder på. De
prøver at sælge, men kan godt forstå når man siger til dem at man ikke gider
det sædvanlige gas. Så nøjes de med at gøre opmærksom på at man altid kan
kontakte dem hvis man har spørgsmål - dejligt.
- og ja jeg har aktier i Jyske. Det er meget normalt som kunde i Jyske.

Mvh.
Sven