Re: Nye muligheder for BG/DB netbank

From: Anders Søndergaard Jensen (none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 22 Nov 2004 - 19:06:10 CET

Date: Mon, 22 Nov 2004 19:06:10 +0100 (CET)
Subject: Re: Nye muligheder for BG/DB netbank
From: Anders Søndergaard Jensen <none@doozer--freakout.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk@bsd-dk.dk

> jyskebank.dk reklamerer nærmest med at de understøtter OSX og linux...
> Jeg ved ikke om der er hold i det.
Jeg har personligt testet Jyske Bank's netbank på disse platforme:
-OpenBSD
-FreeBSD
-Linux
-Solaris
-HP-UX (no kidding!)
-IRIX
(jeg mangler en grafik terminal til min gamle OpenVMS kværn,
men der tror jeg faktisk også jeg kan knibe den i gennem ;-)

Jyske Bank spiller kort sagt max på de fleste platforme du kan
komme i nærheden af! Jeg kan også rigtig godt lide deres
sikkerhedsmodel med nøglekortene, så der er noget man skal
vide (sit password) og noget man skal have (nøglekortet).
Og så installerer de ikke alt muligt snavs på klienten.

Mht. kundepleje har jeg også kun roser. Jeg har verdens
sødeste bankrådgiver, som altid har tid til mig, og som
sagtens kan huske min økonomi selvom der måske går lang
tid i mellem vi snakker sammen af og til.

Jeg har sagt det før, og nu siger jeg det igen:
Jeg er vild med Jyske Bank på alle måder!!!

:-))

Anders Søndergaard Jensen