Problemer med DarwinPorts ?

From: Gregers Petersen (none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk)
Date: Mon 31 May 2004 - 20:53:01 CEST

Subject: Problemer med DarwinPorts ?
From: Gregers Petersen <none@glup--momu.dk.lh.bsd-dk.dk>
To: bsd-dk <none@bsd-dk--bsd-dk.dk.lh.bsd-dk.dk>
Date: Mon, 31 May 2004 20:53:01 +0200

Kære *BSD'ere
Jeg har lidt problemer med at få installeret Darwinports på min nye
iBook - se nedenstående output fra min terminalsession (nedenstående) ..

Før dette har jeg oprettet et directory med navnet: darwinports i mit
hjemmebibliotek - som det bliver forklaret at jeg skal gøre (i henhold
til darwinports dokumentationen).

Nogen der har et forslag til om det er mig der gør noget forkert - eller
om problemet ligger et andet sted ?

cd ~/
xxxxxxx:~ Gregers$ cvs -d
:pserver:anonymous@anoncvs.opendarwin.org:/Volumes/src/cvs/od
login
(Logging in to anonymous@anoncvs.opendarwin.org)
CVS password:
xxxxxxx:~ Gregers$ cvs -d
:pserver:anonymous@anoncvs.opendarwin.org:/Volumes/src/cvs/od co -P
darwinports
cvs checkout: in directory darwinports:
cvs checkout: cannot open CVS/Entries for reading: No such file or
directory
cvs [checkout aborted]: cannot write <CVS/Template file>: No such file
or directory
xxxxxxx:~ Gregers$

Mvh.